Enviament gratuït a botiga                Enviament gratuït a domicili a partir de 60€                Devolució gratuïta
Enviament gratuït a botiga
Enviament gratuït a domicili a partir de 60€
Devolució gratuïta

GUIA DE COMPRA

 
COM COMPRAR

Comprar a Calzaheymo.es és molt senzill. Només heu de seguir els passos següents:

- Elegiu la secció (sabates dona, sabates home, sabates nena, sabates nen, sabates unisex, bosses, complements, altres), la família i subfamília.

 

- Visualitzeu el/s producte/s que us interessa/en. A través d'un clic aconseguireu una ampliació de la fotografia per veure detall i posterior del producte, composició, talles disponibles, referència i preu.

 

- Seleccioneu una peça i afegiu l'article al cistell. A continuació podeu triar continuar comprant o tramitar comanda.

 

- Si vols tramitar la comanda, pots fer-ho registrant-te o entrant amb el teu usuari.

 

- Tria si vols recollir la comanda a una de les nostres botigues Heymo o si la vols rebre per correu exprés.

 

- Seleccioneu un mètode de pagament: Visa, Mastercard, Maestro.

 

- Confirmeu la comanda.

 

- Rebreu un correu electrònic confirmant-vos la vostra comanda.


 

INFORMACIÓ GENERAL


 

A quins països es pot comprar en línia?

    Actualment podeu comprar només a Espanya.

     

    En quants idiomes es pot navegar?

    Els idiomes de navegació de Calzaheymo.es són: Anglès, espanyol i català

     

    Els preus de la botiga en línia i els de la meva botiga habitual de Heymo són els mateixos?

    Sí, però si existís qualsevol diferència entre els preus que figuren en la web i els marcats en les etiquetes dels articles, el preu correcte seria el del tiquet de compra.

     

    Reposen els articles amb la indicació esgotat?

    Si un article està esgotat, tractarem de reposar-lo al més aviat possible. Si no hi hagués estoc, el retiraríem del web.

     

    Rebré el mateix producte que veig a la foto?

    Sí, excepte en aquells productes amb processos artesanals en els quals hi podria haver una mínima diferència en l'acabat.

     

    És possible rebre informació periòdica en el meu correu electrònic amb les últimes novetats i ofertes de Heymo?

    Sí. Simplement accedint a Newsletter rebreu informació sobre les últimes novetats de Heymo.

     

    Puc donar-me de baixa de la Newsletter de Heymo?

    Podreu donar-vos de baixa de manera senzilla, enviant un email a info@calzaheymo.es, possant el teu email i escrivint “donar-me de baixa de Newsletter”.

     

    Com recupero la meva contrasenya oblidada?

    Si heu oblidat la vostra contrasenya, podeu recuperar-la en l'apartat de Log-in. Rebreu un correu electrònic amb les vostres dades d'accés a la nostra tenda en línia.

     

    Com puc assegurar-me d'haver realitzat bé la meva compra?

    Una vegada feta la vostra comanda, rebreu un correu electrònic de confirmació de comanda i, si el pagament ha estat finalitzat, rebreu un correu de confirmació de pagament. Si no el rebéssiu, poseu-vos en contacte amb el nostre Depatament d'atenció al (971 507 501).

     

    Puc eliminar cap article de la meva comanda?

    Sí. Des del cistell de compra podreu eliminar els articles que no vulgueu sempre que no hàgiu tramitat la comanda.

     

    Puc cancel·lar la meva comanda?

    Sí. Podràs cancel·lar la comanda sempre que el seu estat ho permeti. Per fer-ho, envia un correu a info@calzaheymo.es o bé truqui al 971 507 501.

     

    Què he de fer si m'arriba un article defectuós?

    Calzaheymo.es només ven articles en perfecte estat, per la qual cosa, si excepcionalment us arriba una peça amb alguna tara, poseu-vos en contacte amb el nostre Departament d'atenció al client (971 507 501) .

     

    Què he de fer si m'arriba un article incorrecte?

    Si mai, per error, us arriba un article que no heu demanat, poseu-vos en contacte amb el nostre Departament d'atenció al client (971 507 501).

 

PAGAMENT

 

Quina forma de pagament puc utilitzar per realitzar la meva compra?

    Disposem dels següents mitjans de pagament: Visa, Mastercard i Maestro.

     

    Per quina raó pot ser rebutjada la meva targeta de crèdit?

    La teva targeta pot ser rebutjada per una de les següents raons:

    • La targeta pot estar caducada. Comproveu que la vostra targeta no superi la data de validesa.

    • Pot ser que s'hagi assolit el límit de la targeta. Consulteu amb el vostre banc que la targeta no hagi superat l'import permès per efectuar compres.

    • Pot ser que alguna dada introduïda sigui incorrecta. Comproveu que hàgiu emplenat correctament tots els camps necessaris.

     

    Puc obtenir una factura a nom de la meva empresa?

    Sí. Només heu de enviar un correu a info@calzaheymo.es enviant les teves dades fiscals.

     

    És segur usar la meva targeta de crèdit al web?

    Sí, les dades es transmeten de manera encriptada SSL. Per al pagament amb Visa i Mastercard només s'acceptaran transaccions CES (comerç electrònic segur). El sistema contactarà amb el banc que l'ha emès perquè el comprador autoritzi la compra. Quan el banc confirmi l'autenticitat, s'efectuarà el càrrec a la targeta. En cas contrari, la comanda serà cancel·lada.

 

TRAMESA

 

On puc rebre la meva comanda?

    Podeu rebre-la a l'adreça que trieu (domicili, feina, etc. -mai en un apartat de correus) o bé a la botiga Heymo que vulgueu.

     

    Quant tardarà a arribar la meva comanda?

Els terminis de lliurament depenen del tipus d'enviament seleccionat.

    Espanya:

    -Illes Balears: els enviaments a botiga són de 3 a 5 dies laborables, i per a enviaments exprés són de 1 a 2 dies laborables, excepte Menorca, Eivissa i Formentera, que són de 2 a 3 dies laborables.

    -Península: per a enviaments exprés, els terminis de lliurament són de 2 a 3 dies laborables.

     

    Quant he de pagar de despeses de tramesa?

Espanya:

-Illes Balears: per a trameses a la botiga, la tramesa és gratuïta. Les despeses de tramesa exprés són de 3,95 euros.

-Península: Les despeses de tramesa exprés són de 3,95 euros.

 

Quin és el procés del lliurament al domicili?

    Si heu elegit lliurament al domicili, us enviarem un correu electrònic de confirmació de tramesa (quan la vostra comanda surti del magatzem), i finalment el transportista es posarà en contacte mitjançant SMS o correu electrònic per informar-vos del lliurament de la vostra comanda.

     

    Quin és el procés del lliurament a la botiga?

    En cas d'haver triat el lliurament a la botiga, us comunicarem l'arribada de la mercaderia a través d'un SMS (tindreu 15 dies per recollir-la). Cal presentar el número de comanda i el dni de la persona que vagi a recollir.

 

DEVOLUCIONS

 

Com ho he de fer per tornar un article?

    La forma més senzilla de tornar un article és en una de les nostres botigues Hemo. L'article ha d'estar en perfecte estat i amb el tiquet corresponent.
    Si no podeu anar a la botiga, podeu sol·licitar una recollida a domicili. Després de verificar totes les dades, enviarem un transportista a recollir el paquet en les pròximes 24-48 h (dies feiners) en el cas d'Espanya. En la resta de països, les despeses de la tramesa de devolució aniran sempre a compte del client.
    Per favor, envii un correu a info@calzaheymo.es indicant el número de comanda, el motiu de la devolució i les seves dades personals, així com la franja horària en la qual desitgis la recollida. També pots trucar al 971 507 501 de Dilluns a Divendres de 08:00-15:00 hores.

     

    Quin és el termini per poder realitzar una devolució?

    El termini de qualsevol devolució és de 15 dies a partir del correu electrònic de confirmació d'enviament. Això s'afegeix al vostre dret de tornar un article en un període de 12 dies des de la data de la recepció de la comanda.

     

    He de pagar res per la meva devolució?

    Les devolucions a calzaheymo.es són sempre gratuïtes a Espanya.

     

    Com rebré l'import de la meva devolució?

    Una vegada aprovada la devolució, rebreu l'import de la mateixa manera en la qual vau realitzar la vostra compra, menys les despeses de tramesa.

     

    Quan rebré l'import de la meva devolució?

    Després d'aprovar la devolució (els articles han d'estar en perfecte estat i tenir les etiquetes i embalatge corresponents), rebreu un correu electrònic de confirmació indicant-vos que l'import s'abonarà al vostre compte d'aquí a uns quants dies.

    Recordeu que l'abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la vostra entitat bancària.

     

    Què he de fer si l'import de la meva devolució és incorrecte?

    Posant-vos en contacte amb el nostre Departament d'atenció al client (971 507 501) , solucionarem el problema al més aviat possible.

     

    (Tan sols es pot sol·licitar una recollida per cada comanda realitzada)

     

    Calzaheymo.es es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat, o peces que no es trobin en les mateixes condicions en les quals van ser rebudes.

 

CANVIS

 

Puc canviar els meus articles?

    Sí, teniu 2 opcions:

    1. A les nostres botigues, ho podeu canviar:

      • PER TALLA O COLOR, sempre que sigui del mateix import, sense necessitat de cap pagament addicional.

      • PER UN ALTRE ARTICLE DIFERENT, pagant la diferència si l'article desitjat és d'un import superior, o bé, si és inferior, us reemborsarem la diferència a través d'un val.

    2. Des del domicili, si sol•liciteu una devolució i feu una nova compra en línia.

     

    Quin és el termini per efectuar el canvi?

    El termini de qualsevol canvi és de 15 dies a partir del correu electrònic de confirmació d'enviament.

     

    Puc canviar els meus articles en qualsevol botiga Heymo?

Sí, sempre i quan presentis el tiquet de compra i el seu embalatge corresponent.